Reklamacje

Reklamacje dotyczące towaru

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy niezwłocznie zgłosić wybranym sposobem:
    1. poprzez formularz dostępny na naszej stronie internetowej
    2. poprzez e-mail na adres: info@e-glamour.pl
    3. telefonicznie pod numerem 74 632 08 45

      Następnie reklamowane produkty należy odesłać bez pobrania na nasz adres:
      Magazyn DPD/E-glamour.pl Sp. Z o.o., Uczniowska 34, 58-306 Wałbrzych lub odnieść do naszego sklepu stacjonarnego we Wrocławiu w Galerii Dominikańskiej.

  3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. W wyjątkowych sytuacjach może się zdarzyć, że wartość odsyłanego produktu jest niższa niż koszty jego odesłania. W takim przypadku należy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta pod numerem: 74 632 08 45 lub e-mailowo na: info@e-glamour.pl . Rozpatrzymy przypadek indywidualnie i znajdziemy najrozsądniejsze rozwiązanie.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.

Okres trwania gwarancji i przebieg rozpatrzenia

  1. Każdy produkt jest objęty okresem ochrony trwającym 24 miesiące od daty odebrania przesyłki.
  2. Ochrona gwarancyjna nie dotyczy następujących przypadków:
    1. produkt został uszkodzony podczas niewłaściwego użytkowania lub używania niezgodnie z przeznaczeniem
    2. produkt był uszkodzony przez żywioł
    3. produkt był uszkodzony codziennym użytkowaniem
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  4. Reklamacja będzie rozpatrzona i zakończona jak najszybciej to możliwe jednak w czasie nie dłuższym niż 30 dni.
  5. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana na adres e-mail reklamującego. Do momentu wysłania wiadomości, reklamację należy traktować jako nierozpatrzoną. Wszelkie informacje o statusie reklamacji można uzyskać pod numerem: 74 632 08 45 lub e- mailem na info@e-glamour.pl
  6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, sprzedawca jest zobowiązany zwrócić koszty odesłania reklamowanego towaru w wysokości najtańszej dostępnej formy przesyłki.
  7. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamujący nie ma prawa do zwrotu środków za odesłanie towaru do sprzedawcy.

Dane przedsiębiorcy

E-glamour.pl Sp. z o.o.
ul. Leszczyńskiego 4/25
50-078 Wrocław
NIP: PL8831841700
REGON: 021350962
KRS: 0000370791
tel: 74-661-4771
e-mail: info@e-glamour.pl

Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient będący konsumentem ma możliwość z skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń mi. korzystając z polubownego sądu konsumenckiego, rzecznika konsumentów lub innych organizacji publicznych.
Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: