Menu
Koszyk0 szt.
W Twoim koszyku nie ma jeszcze żadnych produktów.

Odbierz dostawę za darmo

W koszyku posiadasz produkty o wartości 0,00 zł.

Kup jeszcze produkty za 49,00 zł aby otrzymać darmową dostawę dla (InPost Paczkomaty, Paczka W Ruchu)

0,00 zł
Dostawa za darmo

KENZO Kenzo Homme Sport Woda toaletowa dla mężczyzn 30 ml Uszkodzone pudełko

Opinie:
5x
Niedostępny
Kod produktu: 52720
Inne wersje produktu dla KENZO Kenzo Homme Sport Woda toaletowa

0# 7# # # 0.0000# 7# Przecena 7 % Darmowa dostawa
Dostępny od 1 do 3 sztuk
143,83 zł 132,69
Obserwuj Niektóre rodzaje produktów nie są obecnie dostępne. Jeśli chcesz wiedzieć, kiedy pojawią się ponownie w ofercie, dodaj je do obserwowanych.

Opis produktu

Początki marki Kenzo są podobnie jak wielu innych znanych projektantów mody związane z Paryżem. Po otrzymaniu wykształcenia Kenzo Tokada zdecydował się w 1965 zamienić Tokio na stolicę Francji, by zająć się na własny rachunek projektowaniem mody.

W 1988 dom mody Kenzo mógł się pochwalić pierwszymi perfumami damskimi swej marki, a trzy lata później również perfumami męskimi. Znawcy cenią je za egzotyczne i tajemnicze nuty zapachowe, zupełnie odmienne od wszystkich innych do tej pory znanych registrów. Tak jak projektowane przez Kenzo ubrania wyróżniają się swym fantazyjnym i prowokującym charakterem, podobnie rzecz się ma z firmowanymi przez to nazwisko perfumami. Przyciągają one już niezwykłym wyglądem flakonów, najczęściej nawiązującym do form roślinnych.

Taki właśnie jest m. in. niecodzienny flakon perfum Amour: wyzywająco czerwony ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem i przypomina raczej współczesną rzeźbę minimalistyczną, będącą dalekim echem konturu ciała kobiecego. Zawartość flakonu, na rynku nadal popularna od 2006 roku, jest kompozycją wszystkich zapachów, które chcemy kojarzyć z Japonią, włącznie z wiśnią i ryżem, ale nie tylko... Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie również kokietuje kobiecością i słodyczą kwiecistych bukietów zapachowych. Zaskakujące są natomiast owocowe nuty grejpfrutu i czarnej porzeczki.

Nie inaczej rzecz się ma z Flower in the Air, 2010, gdzie podstawowymi składnikami kompozycji są trzy przyprawiające o lekki zawrót głowy kwiatowe zapachy róży, gardenii i magnolii. Na tym jednak nie koniec: maliny i równie różowy pieprz stanowią dopełnienie całości. Ta kwintesencja egzotyki i inspirująco niekonwencjonalnych połączeń kryje się w równie nietuzinkowym flakonie: jego minimalistyczny kształt oraz dekoracyjny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są z kolei typowe dla marki Kenzo. Elementem zaskoczenia jest rodzaj wybranego kwiatu: czerwonego, delikatnego maku. Plakaty reklamujące perfumy zdradzają poetyczną wizję kryjącą się za tym wyborem: to wyrosłe na betonie wielkomiejskie maki unoszące się w powietrzu ponad domami. To piękny sen i przesłanie w jednym...

Ocena 4.4
  • 100 %polecone przez użytkowników
  • 5oceny użytkowników
Dodaj recenzję

Opinie 5x


ok

Taki jakiego się spodziewałem. Zgodny z tym jaki miał być.

pozytywna wszystko sie zgadza z opisem

Spełnia moje oczekiwania, przyjemny zapach, długo się utrzymuje, wyróżnia się z tłumu :)

Super


Dodaj recenzję i pomóż innym w zakupach

Ostatnio oglądane

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: