Menu
Koszyk0 szt.
W Twoim koszyku nie ma jeszcze żadnych produktów.

Reklamacje

Reklamacje dotyczące towaru

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie Regulaminu sklepu, należy kierować na adres Magazyn DPD/E-glamour.pl Sp. Z o.o., Uczniowska 34, 58-306 Wałbrzych, info@e-glamour.pl
  3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.
  6. Formularz reklamacji towaru można pobrać tutaj

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Magazyn DPD/E-glamour.pl Sp. Z o.o., Uczniowska 34, 58-306 Wałbrzych, info@e-glamour.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  4. Formularz reklamacji świadczenia usług drogą elektroniczną można pobrać tutaj

Dane przedsiębiorcy

E-glamour.pl Sp. z o.o.
ul. Leszczyńskiego 4/25
50-078 Wrocław
NIP: PL8831841700
REGON: 021350962
KRS: 0000370791
tel: 74-661-4771
e-mail: info@e-glamour.pl

Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient będący konsumentem ma możliwość z skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń mi. korzystając z polubownego sądu konsumenckiego, rzecznika konsumentów lub innych organizacji publicznych.

Wyłącznie oryginalne produkty

Markowe perfumy i kosmetyki od sprawdzonych dystrybutorów. Gwarancja oryginalności i satysfakcji z zakupów.

Zróżnicowana oferta

Bogaty asortyment produktów z całego świata. Renomowane marki, niszowi producenci, eksperci w dziedzinie urody.

Błyskawiczna dostawa

Odbiór paczki już w 48 godzin od zamówienia! Do wyboru: Paczkomaty Inpost, kurier DPD i paczka w RUCHu.

Wysoka jakość obsługi

Potwierdzona przez 11 lat doświadczenia, pozytywne opinie klientów, liczne nagrody i wyróżnienia.

Odbiór osobisty

Możliwość osobistego odbioru paczki w perfumerii stacjonarnej w Warszawie, przy ul. Górczewskiej.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: