Zgłoszenie reklamacji lub zwrotu

Zamówienie okazało się rozczarowaniem? Produkt wygląda inaczej niż na stronie? Przepraszamy, że zamówienie nie zostało zrealizowane tak jak by sobie Państwo życzyli. Postaramy się aby reklamacja przebiegła łatwo, szybko i przyjemnie.

W wyjątkowych sytuacjach, kiedy wartość reklamowanego produktu jest niższa niż koszty wysyłki i nie będą Państwo chcieli odsyłać towaru, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem 22 204 37 56 lub e-mailem info@e-glamour.pl. Rozstrzygniemy takie przypadki indywidualnie i postaramy się o najkorzystniejsze rozwiązanie.

Proszę wybrać czy chcą Państwo reklamować produkt ( produkt jest wadliwy lub uszkodzony) czy odstąpić od umowy ( produkt jest prawidłowy, nie ma potrzeby podawać powodu zwrotu). W kolejnym kroku prosimy o podanie jak najwięcej informacji, które pomogą nam cały proces przeprowadzić jak najszybciej. Na końcu otrzymają Państwo numer zgłoszenia.

Zaczynamy. Proszę wybrać sposób zwrotu.

 

Zamówienia, które nie zostały jeszcze odesłane z magazynu lub są w trakcie doręczenia, nie mogą być anulowane poprzez formularz na stronie. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta  pod numerem 22 204 37 56 lub e-mailem info@e-glamour.pl. 

Tutaj możesz przeczytać więcej o warunkach reklamacji w naszym sklepie. Szukasz dokładnych informacji o odstąpieniu od umowy? Te znajdziesz w regulaminie sklepu.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: