Zgłoszenie reklamacji lub zwrotu

Zamówienie okazało się rozczarowaniem? Produkt wygląda inaczej niż na stronie? Przepraszamy, że zamówienie nie zostało zrealizowane tak jak by sobie Państwo życzyli. Postaramy się aby reklamacja przebiegła łatwo, szybko i przyjemnie.

Reklamacja czy odstąpienie od umowy?

Reklamacja: Każdy produkt przed wysyłką dokładnie kontrolujemy, jednak nie zawsze jesteśmy w stanie dostrzec wady i produkt okaże się uszkodzony dopiero podczas użytkowania. Sposobem rozwiązania tego problemu jest złożenie reklamacji. Staramy się aby rozpatrzyć każdą rwklamację jak najszybciej i korzystnie dla klienta.

Odstąpienie od umowy: Otrzymany produkt jest taki jak powinien być i wszytsko z nim w porządku ale są inne powody dla których nie jest już Państwu potrzebny. W tym przypadku do 14 dni można zwrócić produkt bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy.

W wyjątkowych sytuacjach, kiedy wartość reklamowanego produktu jest niższa niż koszty wysyłki i nie będą Państwo chcieli odsyłac towaru, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta  pod numerem 22 204 37 56 lub e-mailem info@e-glamour.pl. Rozstrzygniemy takie przypadki indiwidualnie i postaramy się o najkorzystniejsze rozwiązanie.

W kolejnych krokach poprosimy o podanie danych dotyczących zamówienia. Na końcu procesu otrzymają Państwo numer zgłoszenia. Numer zgłoszenia proszę napisać na kartce, którą należy potem umieścić w paczce z odsyłanym produktem. Przesyłkę proszę nadać bez pobrania na adres:

#numer zgłoszenia
Magazyn DPD/E-glamour.pl Sp. Z o.o
Uczniowska 34
58-306 Wałbrzych

Zaczynamy. Proszę wybrać sposób zwrotu.

 

Zamówienia, które nie zostały jeszcze odesłane z magazynu lub są w trakcie doręczenia, nie mogą być anulowane poprzez formularz na stronie. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta  pod numerem 22 204 37 56 lub e-mailem info@e-glamour.pl. 

Tutaj możesz przeczytać więcej o warunkach reklamacji w naszym sklepie.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: