Zgłoszenie reklamacji lub zwrotu

Zamówienie okazało się rozczarowaniem? Produkt wygląda inaczej niż na stronie? Przepraszamy, że zamówienie nie zostało zrealizowane tak jak by sobie Państwo życzyli. Postaramy się aby reklamacja przebiegła łatwo, szybko i przyjemnie.

Na początek proszę wybrać czy będzie to reklamacja czy odstąpienie od umowy. W następnym kroku poprosimy o informacje i dane, które pozwolą nam przeprowadzić proces reklamacji jak najszybciej. Na końcu pojawi się numer zgłoszonej reklamacji lub odstąpienia od umowy.

Numer zgłoszenia proszę napisać na kartce, którą należy potem umieścić w paczce z odsyłanym produktem. Przesyłkę proszę nadać bez pobrania na adres:

#numer zgłoszenia
Magazyn DPD/E-glamour.pl Sp. Z o.o
Uczniowska 34
58-306 Wałbrzych

Zaczynamy. Proszę wybrać sposób zwrotu.

 

Tutaj możesz przeczytać więcej o warunkach reklamacji w naszym sklepie.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: