Zamówienie okazało się rozczarowaniem? Produkt wygląda inaczej niż na stronie? Przepraszamy, że zamówienie nie zostało zrealizowane tak jak by sobie Państwo życzyli. Postaramy się aby reklamacja przebiegła łatwo, szybko i przyjemnie.
W wyjątkowych sytuacjach, kiedy wartość reklamowanego produktu jest niższa niż koszty wysyłki i nie będą Państwo chcieli odsyłać towaru, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem 22 204 37 56 lub e-mailem info@e-glamour.pl. Rozstrzygniemy takie przypadki indywidualnie i postaramy się o najkorzystniejsze rozwiązanie.
Proszę wybrać czy chcą Państwo reklamować produkt ( produkt jest wadliwy lub uszkodzony) czy odstąpić od umowy ( produkt jest prawidłowy, nie ma potrzeby podawać powodu zwrotu). W kolejnym kroku prosimy o podanie jak najwięcej informacji, które pomogą nam cały proces przeprowadzić jak najszybciej. Na końcu otrzymają Państwo numer zgłoszenia.
Zaczynamy. Proszę wybrać sposób zwrotu.
Zamówienia, które nie zostały jeszcze odesłane z magazynu lub są w trakcie doręczenia, nie mogą być anulowane poprzez formularz na stronie. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem 22 204 37 56 lub e-mailem info@e-glamour.pl.
Tutaj możesz przeczytać więcej o warunkach reklamacji w naszym sklepie. Szukasz dokładnych informacji o odstąpieniu od umowy? Te znajdziesz w regulaminie sklepu.