Menu
Koszyk0 szt.
W Twoim koszyku nie ma jeszcze żadnych produktów.

Odbierz dostawę za darmo

W koszyku posiadasz produkty o wartości 0,00 zł.

Kup jeszcze produkty za 79,00 zł aby otrzymać darmową dostawę dla (Pocztex Kurier, Poczta Polska odbiór w punkcie)

0,00 zł
Dostawa za darmo

BOURJOIS Paris Rouge Edition 41 Pink Catwalk Pomadka nawilżająca dla kobiet 3,5 g
Odcień: 41 Pink Catwalk

Niedostępny
Kod produktu: 57922
Inne wersje produktu dla BOURJOIS Paris Rouge Edition Pomadka
04 Rose Tweed
32,39 zł 21,29
05 Brun Boheme
24,89 zł 16,74
07 Fuchsia Graffiti
22,85 zł 16,68
13 Rouge Jet Set
13,60 zł 11,18
17 Rose Millésime
29,47 zł 16,76
10 Rouge Buzz

Przecena 27 %  27 %
Dostępność > 10 sztuk
22,89 zł 16,75
14 Pretty Prune
30,63 zł 14,49
18 Violine Strass
13,59 zł 9,14
11 Fraise Remix
13,19 zł 9,99
15 Rouge Podium
14,27 zł 12,69
Obserwuj Niektóre rodzaje produktów nie są obecnie dostępne. Jeśli chcesz wiedzieć, kiedy pojawią się ponownie w ofercie, dodaj je do obserwowanych.

Opis produktu

Marka Bourjois została założona w 1863 roku we Francji w okresie świetności i ekonomicznej potęgi kraju. Rozkwit bohemy oraz życia kulturalnego wykorzystał aktor Joseph-Albert Ponsin, który wpadł na pomysł aby stworzyć kosmetyki do makijażu i perfumy dla artystów. W 1868 roku firma była już własnością Alexandre’a - Napoléon’a Bourjois, który kierując się pasją, przedsiębiorczością i intuicją zbudował prawdziwe imperium kosmetyczne. Premierowe produkty odzwierciedlały potrzeby ówczesnego teatru, jednakże wraz z rosnącą popularnością wśród klasycznej klienteli, oferta marki rosła wzbogacając się o kolejne pozycje.Kosmetyki Bourjois jako jedne z pierwszych były wytwarzane metodą wypiekania, dzięki czemu cienie, pudry oraz róże odznaczają się niewiarygodną lekkością oraz aksamitną konsystencją. Nieustannie rozszerzając gamę oferowanych produktów do makijażu, marka postanowiła zadebiutować również na rynku kompozycji zapachowych. Pierwsze perfumy Bourjois, o nazwie Mon Amour powstały w 1924 roku, a następne kilka lat później sygnowane zmysłową nomenklaturą swoją premierę miały Soir de Paris.Firma od zawsze towarzyszyła kobietom podkreślając ich piękno, wdzięk i urok. Wpasowując się w obowiązujące trendy, nigdy nie zapominała o ich roli na świecie. Eksponując na plakatach reklamowych radykalne poglądy dotyczące wolności kobiet i ich praw do głosowania, z dumą obserwowała światową rewolucję z impetem łamiącą utarte schematy, wchodząc razem z nimi w erę niezależności. Kosmetyki Bourjois to nie tylko najwyższa jakość, tradycja oraz innowacyjne rozwiązania, ale również filozofia i wizja, która jest bliska płci pięknej od samego początku. Copyright © E-Glamour

Ocena

Ten produkt nie został jeszcze oceniony.
Dodaj opinię jako pierwszy

Dodaj recenzję

Ostatnio oglądane

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: